Activiteiten

Op deze pagina vindt u alle activiteiten die de komende tijd worden georganiseerd.

Klik op een van de afbeeldingen voor meer informatie over de betreffende evenementen.

Bullmastiff vereniging Nederland Familiedag 2017

Wederom organiseren wij deze dag in het prachtige Benschop. Benschop heeft een centrale ligging in Nederland en de lokatie is landelijk.

Voor wie organiseren wij deze dag: Deze dag is bedoeld voor een ieder, jong-oud, groot-klein die de Bullmastiff een warm hart toe draagt. Deze dag staat dan ook geheel in het teken van de Bullmastiff en het gezin. U bent dan ook van harte welkom met het hele gezin en vergeet u vooral niet uw hondjes mee te nemen. LET OP: deze dag is vrij toegankelijk (geen entree geld) voor leden en niet leden.

Wat kunt u van ons verwachten:

# Spelletjes parcours waarbij het draait om de band tussen de hond en kind, samenwerken en samen nadenken. Voor alle deelnemers ligt er een verassing klaar.

# Ringtraining voor beginners. Deze training is bedoeld voor mensen die er wel eens over hebben nagedacht om aan een show mee te doen, maar toch niet durven, omdat ze niet weten wat ze te wachten staat. Een ervaren showloper geeft u tips en tricks.

# Als u er klaar voor bent wordt uw hond beoordeeld door keurmeester mevr. M. Mestrom, deze houdt er rekening mee dat u en uw hond onervaren zijn.

# Het knapste nest van het jaar verkiezing. Bij deze verkiezing komen de vader of moeder en nageslacht (uit hetzelfde nest) in de ring. Deze worden dan 1 voor 1 en allen tezamen beoordeelt door mevr. M. Mestrom. Alle deelnemers krijgen een leuk aandenken.

Ook hebben wij gedacht aan dorstige keeltjes en hongerige buikjes en dit alles tegen betaalbare prijzen.

Als u wilt deelnemen aan onze gezellige BBQ die vanaf 15.00 wordt aangestoken vragen wij u wel even van te voren op te geven. Deze is voor leden 12,50 p.p/ kinderen 5,-- p.p. (zonder consumptie) en voor niet leden 15,-- p.p/ kinderen 7,50 (zonder consumptie).

Bbq dient vooraf betaald te worden.

Flyer gemaakt door Silvana van Dongen