HERPLAATSING

Bullmastiff Herplaatsing en Bullmastiff Vereniging Nederland werken samen bij het helpen met het bemiddelen van Bullmastiff’s, op zoek naar een andere plek en hebben als doel bij te dragen aan het hebben van een ‘gouden mandje’ voor alle Bullmastiff’s in Nederland en België.

Wij trachten enkel te bemiddelen en vangen dus geen honden op! Een her-te-plaatsen hond woont dus nog steeds bij de ‘oud’ eigenaar of in een door hen gevonden tijdelijke situatie, tot de hond geplaatst wordt. Beide partijen zullen dus zelf gelegenheid moeten nemen om een rustige kennismaking, mogelijk te maken.

Als u voor een Bullmastiff op zoek bent naar een nieuw thuis wordt er na ontvangst van een ingevuld aanmeldformulier voor herplaatsing, met foto’s en een vergoeding van € 50,- ten bate van de vereniging een oproep geplaatst. Voor Bullmastiff’s met stamboom worden deze oproepen gedeeld op de website van de rasvereniging Bullmastiff Vereniging Nederland en op de facebook pagina Bullmastiff Herplaatsing, een oproep voor Bullmastiff’s zonder stamboom wordt enkel geplaatst op de facebookpagina van de Bullmastiff Herplaatsing. Wij verzamelen de gegevens van eventuele geïnteresseerde en samen gaan we kijken naar de beste match.

Als u een Bullmastiff zoekt die u een thuis wilt bieden, kunt u bij serieuze interesse reageren op een hond. We houden geen wachtlijsten bij, aanmelden kan dus echt enkel gericht op een oproep van een hond, met het aanmeldformulier voor adoptanten. Na ontvangst van het formulier wordt u voorgesteld aan de ‘oud’ eigenaar van de betreffende hond. Pas als deze denkt dat u ook een goede match zou kunnen zijn, worden er na toestemming, gegevens uitgewisseld, zodat er contact gelegd kan worden.

Hopelijk kunnen we samen iedere Bullmastiff een goed en passend thuis geven, tenslotte verdienen deze onbaatzuchtige bullen allemaal deze kans!

Met vriendelijke groet,

Bullmastiff Vereniging Nederland en Bullmastiff Herplaatsing

HERPLAATSERS

ZIVA

is op zoek naar een nieuwe thuis.

Roepnaam: Ziva

Leeftijd: 16 maanden

Geslacht: teef

Stamboom: ja

Laten we gelijk met de deur in huis vallen; deze leuke en ook energieke dame is geen roedeldier. Ziva is een jonge dame maar weet wel al precies wat ze wilt. En dat is geen andere honden en huisdieren in huis en dat iedereen (met name andere honden) van haar eten afblijven. Op dit moment leeft Ziva met een andere hond wat bij haar zorgt voor overprikkeling en stress. Vermoedelijk als deze stress weg is en ze tot rust is gekomen in een nieuwe omgeving zullen deze nare eigenschappen verdwijnen of in ieder geval verminderen. Buiten is het namelijk al totaal een andere hond. Hoewel men er altijd wel op bedacht moet zijn uit voorzorg, is ze vaak erg enthousiast en ook lief voor andere honden buiten eigen terrein. Ook eventuele (mensen) visite thuis wordt enthousiast en vriendelijk begroet. Uiteraard alleen visite die welkom is want ongewenste visite wordt gewaarschuwd voor een minder vriendelijk ontvangst.

Vanwege de spanning in de thuissituatie is het dan ook beter voor Ziva om een ander goed thuis te vinden. Een thuis waar ze het enigste huisdier is, en eventuele kinderen wat ouder zijn zodat we uit voorzorg weten dat deze de voor haar nodige ruimte en regels respecteren. Een plek waar ze fijn haar energie kwijt kan. Denkt u haar deze plek met een consequente structuur te kunnen bieden? Meld u dan aan als adoptant via de website.

(Vervelend commentaar wordt zonder waarschuwing verwijderd)

LID WORDEN

Bullmastiff  Vereniging  Nederland

SITEBEHEER & ONTWERP door HMwebdesign