HERPLAATSING

Bullmastiff Herplaatsing en Bullmastiff Vereniging Nederland werken samen bij het helpen met het bemiddelen van Bullmastiff’s, op zoek naar een andere plek en hebben als doel bij te dragen aan het hebben van een ‘gouden mandje’ voor alle Bullmastiff’s in Nederland en België.

Wij trachten enkel te bemiddelen en vangen dus geen honden op! Een her-te-plaatsen hond woont dus nog steeds bij de ‘oud’ eigenaar of in een door hen gevonden tijdelijke situatie, tot de hond geplaatst wordt. Beide partijen zullen dus zelf gelegenheid moeten nemen om een rustige kennismaking, mogelijk te maken.

Als u voor een Bullmastiff op zoek bent naar een nieuw thuis wordt er na ontvangst van een ingevuld aanmeldformulier voor herplaatsing, met foto’s en een vergoeding van € 50,- ten bate van de vereniging een oproep geplaatst. Voor Bullmastiff’s met stamboom worden deze oproepen gedeeld op de website van de rasvereniging Bullmastiff Vereniging Nederland en op de facebook pagina Bullmastiff Herplaatsing, een oproep voor Bullmastiff’s zonder stamboom wordt enkel geplaatst op de facebookpagina van de Bullmastiff Herplaatsing. Wij verzamelen de gegevens van eventuele geïnteresseerde en samen gaan we kijken naar de beste match.

Als u een Bullmastiff zoekt die u een thuis wilt bieden, kunt u bij serieuze interesse reageren op een hond. We houden geen wachtlijsten bij, aanmelden kan dus echt enkel gericht op een oproep van een hond, met het aanmeldformulier voor adoptanten. Na ontvangst van het formulier wordt u voorgesteld aan de ‘oud’ eigenaar van de betreffende hond. Pas als deze denkt dat u ook een goede match zou kunnen zijn, worden er na toestemming, gegevens uitgewisseld, zodat er contact gelegd kan worden.

Hopelijk kunnen we samen iedere Bullmastiff een goed en passend thuis geven, tenslotte verdienen deze onbaatzuchtige bullen allemaal deze kans!

Met vriendelijke groet,

Bullmastiff Vereniging Nederland en Bullmastiff Herplaatsing

HERPLAATSERS

BELLA

is op zoek naar een nieuwe thuis.

Roepnaam: Bella

Leeftijd: 5,5 jaar

Geslacht: teef

Stamboom: ja

Deze dame is een lieve meid maar ze heeft wel even tijd nodig om je te leren kennen. Als ze je eenmaal kent en vertrouwd is ze een heuse knuffelkont. Zoals meer bullmastiffs heeft ze in het algemeen met nieuwe en onbekende situaties wat tijd nodig om te wennen voor ze ontdooid.

Bella is niet zo goed met andere honden. Ze heeft eerder, in voor haar gevoel bedreigende situaties en eenmaal ivm voer, andere honden gecorrigeerd en ze zal daarom ook niet bij andere honden geplaatst worden. Ook aan de riem ligt bij haar de focus erg op andere honden waardoor ze trekt en bij de huidige eigenaren niet af te leiden is. Hier zal dus mee gewerkt moeten worden om het wandelen voor iedereen weer een fijne bezigheid te maken.

Bella heeft de basiscommando’s geleerd en kan los in huis verblijven. Haar zwakke plek mbt haar gezondheid zijn haar kruisbanden. Volgens de artsen ontstaan er na hevige inspanning scheurtjes in die niet meer herstellen. Haar wandelingen zijn daarom gemiddeld 20 minuutjes en bij meer activiteit is er de rest van de dag rust nodig. Op deze manier gaat het zo al een tijd goed.

Bella is op zoek naar een ander thuis vanwege een veranderende en daardoor drukkere gezinssituatie. We zijn op zoek naar een plek voor haar zonder andere huisdieren, waar men wil werken met het wandelen ten aanzien van andere honden, en waar men tijd heeft om haar de knuffels te geven die ze verdiend. Denk jij haar dit plekje te kunnen bieden? Meld je hierboven dan aan als adoptant.

LID WORDEN

Bullmastiff  Vereniging  Nederland

SITEBEHEER & ONTWERP door HMwebdesign

Copyright © {date} Bullmastiff Vereniging Nederland - All rights reserved. - Privacy Policy